annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tempo Giga surfen zonder herladen

Topic gestart op: 23-02-23 21h07

Antwoorden: 11 antwoorden

PLE
Aspirant verkenner

Tempo Giga surfen zonder herladen

Kan een Tempo Giga prepaid gebruikt worden om occasioneel te surfen bv. om de menukaart in een restaurant te scannen aan 0,5 € per MB zonder dat er mobiele data expliciet is bijgekocht ?

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
JB36
Aspirant verkenner

Heb jij ondertussen al een oplossing voor dit probleem? Ik heb namelijk hetzelfde probleem met Tempo Easy? 

0 pluimen
PLE
Aspirant verkenner

Nee, ik heb het opgegeven om naar een antwoord te blijven zoeken.

En klant zou zo een tijdvretende inspanning niet moeten leveren.

De support is beneden alle peil.

0 pluimen
JB36
Aspirant verkenner

@PLE  Bedankt voor je antwoordje.
Ik ben eveneens al sinds begin dit jaar het trachten dit probleem opgelost te krijgen. Ik heb al uren aan de telefoon gespendeerd en telkens ik in een stad ben een Orange shop binnengestapt. Tevergeefs!
Momenteel ben ik al 35min. aan het luisteren naar hun muziek want voor de zoveelste keer heeft men mij, na de probleemstelling, in wacht gezet. 
Mooie advertenties voor diensten die niet werken zoals geadverteerd.
Ik probeer nog niet op te geven en vol te houden en als het toch zou lukken laat ik het je weten.

0 pluimen
PLE
Aspirant verkenner

. . . voor de zoveelste keer heeft men mij, na de probleemstelling, in wacht gezet.  . .

Inderdaad, dat is blijkbaar hun bekende truk die ik ook meemaak . . . de klant zal wel inhaken want wij weten het antwoord niet, . . . of nog  . . . we doen de klant een andere SIM kaart steken en maken hem wijs dat dat de oplossing is . . . kortom we sturen onze klant het bos in en hopen dat hij niet terug komt.

0 pluimen
Trickie
Veteraan verkenner

@PLE  Om zeker te zijn kun je de sim-kaarten van je zoon en echtgenote eens omwisselen. Als het probleem zich verplaatst dan ben je zeker dat het niet aan het toestel ligt.

Ik weet niet of Tempo-kaarten te beheren zijn via de klantenzone, maar daar zijn er ook instellingen die je zelf kan doen. Als daar alles in orde is, zal Orange iets moeten veranderen aan hun instellingen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen