Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-08-23 16h01
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben op reis in Griekenland, dicht bij de Albanese grens. Nooit een melding gekregen dat ik op Albanese netwerk zat, toch plots €450 boven mobiel data abonnement. Hoe onderneem ik stappen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Over welke stappen heb je het precies ?
Als je naar het buitenland gaat en je weet dat je ongeveer aan een landsgrens gaat zitten altijd goed controleren dat je toestel verbinding maakt met de provider in jou vakantie land. Je hebt soms dat je toestel geen verbinding maakt met de provider in dat land omdat een andere sterker is dan waar je bent. Maar dat kan kosten met zich mee brengen want die landen zitten niet altijd in de EU.
Beste wat je doet is dus handmatig een provider zoeken in je land en daar verbinding mee maken.
Kan je ergens bij orange een herlaadkaart aanvragen voor het buitenland?
Hey Stephanie, Orange heeft geen herlaadkaarten specifiek voor het buitenland. Wel heeft Orange bundels die geactiveerd kunnen worden voor het buitenland.
Je kan via de app normaal gesproken ook data travel control raadplegen die je normaal gesproken behoed van te veel extra kosten te maken
@VicterV goedenavond,
dat is een heel bedrag zeg!
Voor ons Belgen blijft het een onaangename kwestie.
Je kan hier eens lezen gaan of hier , klik op de blauwe hier.
Fijne avond.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |