annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Volledige data weg (1e dag nieuw abonnementtermijn)

Topic gestart op: 26-11-21 16h22

Antwoorden: 23 antwoorden

Aco
Aspirant verkenner

Volledige data weg (1e dag nieuw abonnementtermijn)

Daarnet kreeg ik bericht dat m’n volledige mobiele databundel opgebruikt was (15gb)

..echter is m’n bundel gisteren opnieuw gestart (nieuwe maand) en zit ik al de hele tijd thuis op de wifi.

 

daarnaast aanvullend mag ik 10gb gratis gebruik maken van Facebook en Twitter. Deze 10gb is ook opgebruikt, echter, ik gebruik geen Facebook of Twitter.

Telefoonnr 5000 ook bereikbaar.

Ik veronderstel dat dit een fout is vanuit Orange.

Wat kan ik hier aan doen?

Labels (1)
23 ANTWOORDEN 23
NLNJFF
Aspirant verkenner

Hallo, 

Dit probleem heb ik ook! 160gb verbruikt. Net even naar de 5000 nummer gebeld en eigenlijk direct iemand aan de lijn gekregen, die man wist me te vertellen dat het probleem intern was en zsm opgelost zou worden. Ben benieuwd! 

Mvg!

WiebeDes
Aspirant verkenner

Ik heb hetzelfde probleem!

 

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Ik zou aanraden om dit even te melden aan Orange via gratis nummer 5000.

Er is bij Orange een intern probleem ontstaan... n.l. dataverbruik.

 

(lees ook even de post 'flybox')

0 pluimen
Aco
Aspirant verkenner

Thanks!

klinkt inderdaad als een gelijkaardig probleem.

boodschap intussen ook ingesproken op 5000, dus ik vermoed dat het wel goed komt 🙂

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen