Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-21 16h22
Antwoorden: 23 antwoorden
Daarnet kreeg ik bericht dat m’n volledige mobiele databundel opgebruikt was (15gb)
..echter is m’n bundel gisteren opnieuw gestart (nieuwe maand) en zit ik al de hele tijd thuis op de wifi.
daarnaast aanvullend mag ik 10gb gratis gebruik maken van Facebook en Twitter. Deze 10gb is ook opgebruikt, echter, ik gebruik geen Facebook of Twitter.
Telefoonnr 5000 ook bereikbaar.
Ik veronderstel dat dit een fout is vanuit Orange.
Wat kan ik hier aan doen?
Hetzelfde probleem hier! Het is hier nog erger, 160gb opgebruikt wat echt niet mogelijk is 🤔
Hier sinds vandaag ook ineens 160GB verbruikt🧐 iemand een idee hoe dit kan?
Een interne fout, wordt aan gewerkt volgens de medewerker die ik aan de lijn had op het nummer 5000!
Mvg
Dankjewel! 🙌
Niemand weet hoe kan dat maar het klinkt dat ze dat gaan oplossen anders effe melden naar Orange. ✌