Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-21 16h22
Antwoorden: 23 antwoorden
Daarnet kreeg ik bericht dat m’n volledige mobiele databundel opgebruikt was (15gb)
..echter is m’n bundel gisteren opnieuw gestart (nieuwe maand) en zit ik al de hele tijd thuis op de wifi.
daarnaast aanvullend mag ik 10gb gratis gebruik maken van Facebook en Twitter. Deze 10gb is ook opgebruikt, echter, ik gebruik geen Facebook of Twitter.
Telefoonnr 5000 ook bereikbaar.
Ik veronderstel dat dit een fout is vanuit Orange.
Wat kan ik hier aan doen?
Hallo,
Dit probleem heb ik ook! 160gb verbruikt. Net even naar de 5000 nummer gebeld en eigenlijk direct iemand aan de lijn gekregen, die man wist me te vertellen dat het probleem intern was en zsm opgelost zou worden. Ben benieuwd!
Mvg!
Ik heb hetzelfde probleem!
Ik zou aanraden om dit even te melden aan Orange via gratis nummer 5000.
Er is bij Orange een intern probleem ontstaan... n.l. dataverbruik.
(lees ook even de post 'flybox')
Thanks!
klinkt inderdaad als een gelijkaardig probleem.
boodschap intussen ook ingesproken op 5000, dus ik vermoed dat het wel goed komt 🙂
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |