Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-01-25 11h48
Antwoorden: 4 antwoorden
Hallo,
Ik zit hier met een uniek en merkwaardig probleem. Ik ben op 3 januari overgestapt van Proximus naar Orange en die overstap is schijnbaar oké verlopen want ik kan bellen en sms'en. Het enige vreemde is dat ik sindsdien geen 4G en 5G meer heb en ze mij bij Orange niet kunnen helpen omdat mijn nummer schijnbaar inactief was. Intussen wel al actief gekregen, heb ik vernomen. Maar het probleem geraakt maar niet opgelost. Ik kan ook niet van provider switchen omdat ik blijkbaar geen enkel abonnement heb bij Orange. Wat vreemd is want heb met een eSIM wel degelijk het pakket van 17 euro per maand gekoppeld aan al een bestaande account bij Orange waar onze wifi en de gsm van mijn vriendin op stond. Het vervelende is dat die factuur al op mijn naam stond omdat ik voorheen zelf ook een mobiel abonnement had bij Orange. Daardoor zijn ze volgens mij overal in de war. En krijgen ze dat niet opgelost. Wie kan mij hiermee helpen? Ik heb schrik dat ik van nummer ga moeten veranderen...
Koen
Naast het langsgaan bij de orange shop kan je ook je Esim vernieuwen in de orange app. Dit kan ook helpen. Als er dan nog een probleem is, toch even langs de shop gaan.
Ik denk dat je hiervoor best in een Orange shop langsgaat, @Francescofrans
Zo kan je live met die mensen overleggen en onmiddellijk reageren op vragen of voorstellen. En ook (op een beleefde doch kordate manier) voet bij stuk houden, niet weggaan alvorens het opgelost is. U niet laten intimideren door "een lange wachtrij" achter u ...
Veel succes 👍
Heb ik al gedaan. In een Orange winkel kunnen ze het probleem ook niet oplossen. Dan verbinden ze je door met een medewerker op de klantendienst die je vervolgens weer doorschakelt naar de technische dienst. Ik moet echt eens rechtstreeks met iemand van de technische dienst kunnen spreken!
Dan zou ik nogmaals naar een shop gaan en beleefd doch uitdrukkelijk, verwijzend naar uw wedervaren vorige keer, om door hun rechtstreeks met de technische dient verbonden te worden.
Je hebt een valabel argument, ze kunnen het zelf niet oplossen en de helpdesk ook niet. Dan is er slechts één mogelijkheid, u rechtstreeks met de technische dienst verbinden.
Indien met dat echt pertinent blijft weigeren, alles opzeggen en van provider veranderen. Wanneer men u weigert op een deftige manier te helpen zijn ze u niet waard als klant.