Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-07-19 20h03
Antwoorden: 10 antwoorden
Is er een mogelijkheid om Nest Protect te connecteren via de Flybox?
Foutmelding: nest protect kan geen verbinding met wifi netwerk maken - controleer juiste wachtwoord en/of wifi netwerk verbinding heeft met het internet
Wifi paswoord is correct + verbinding met internet.
Dient er een poort of instelling aangepast te worden via de admin op de flybox?
Ik heb even wat opzoeking gedaan en volgens hetgeen ik kon vinden ondersteunt Orange nog GEEN IPv6. Als de Nest Protect enkel daarmee werkt heb je dus inderdaad een probleem ....
Alle toestellen kunnen zonder probleem verbinding maken (laptop, vaste pc, telefoon).
Wanneer de nest probeert te verbinden zie ik wel in de lijst van toestellen dat er een nieuw apparaat verschijnt maar uiteindelijk krijg ik dan de error in de nest app. Deze verwijst dan opnieuw door naar de info ivm routers.
Volgende poging is een timecapsule aan de flybox hangen en deze een apart netwerk laten maken.
De nest is noodzakelijk gezien ik niet frequent aanwezig ben op de locatie maar wel toegang wil tot rookmelder en camera.
Dag iedereen, heeft iemand hier reeds een oplossing voor... heb net hetzelfde probleem. 😞
Apple timecapsule biedt ook geen mogelijkheid tot verbinden. De enige optie die nog valt te proberen is een goedkope wifi router er tussen te plaatsen en de nest met deze te laten verbinden.
Ondersteunt de flybox IPv6?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |