annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

flybox + nest protect

Topic gestart op: 16-07-19 20h03

Antwoorden: 10 antwoorden

TD
Aspirant verkenner

flybox + nest protect

Is er een mogelijkheid om Nest Protect te connecteren via de Flybox?

Foutmelding: nest protect kan geen verbinding met wifi netwerk maken - controleer juiste wachtwoord en/of wifi netwerk verbinding heeft met het internet

Wifi paswoord is correct + verbinding met internet.

Dient er een poort of instelling aangepast te worden via de admin op de flybox?

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Cdt24801
Wijze
Wijze

@TD 

Ik heb even wat opzoeking gedaan en volgens hetgeen ik kon vinden ondersteunt Orange nog GEEN IPv6. Als de Nest Protect enkel daarmee werkt heb je dus inderdaad een probleem ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TD
Aspirant verkenner

Alle toestellen kunnen zonder probleem verbinding maken (laptop, vaste pc, telefoon). 

Wanneer de nest probeert te verbinden zie ik wel in de lijst van toestellen dat er een nieuw apparaat verschijnt maar uiteindelijk krijg ik dan de error in de nest app. Deze verwijst dan opnieuw door naar de info ivm routers. 

Volgende poging is een timecapsule aan de flybox hangen en deze een apart netwerk laten maken.

De nest is noodzakelijk gezien ik niet frequent aanwezig ben op de locatie maar wel toegang wil tot rookmelder en camera.

0 pluimen
Dide
Aspirant verkenner

Dag iedereen, heeft iemand hier reeds een oplossing voor... heb net hetzelfde probleem. 😞

0 pluimen
TD
Aspirant verkenner

Apple timecapsule biedt ook geen mogelijkheid tot verbinden. De enige optie die nog valt te proberen is een goedkope wifi router er tussen te plaatsen en de nest met deze te laten verbinden.

0 pluimen
TD
Aspirant verkenner

Ondersteunt de flybox IPv6?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen