Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-03-21 23h21
Antwoorden: 8 antwoorden
Beste
2 weken geleden ben ik overgestapt van Mobilevikings naar Orange. Nadat mijn simkaart(herlaadkaart) aankwam, plaatste ik deze enkele dagen later in mijn toestel (dit is nu 1 week geleden). Hierna wou ik mij aanmelden op My orange. Echter moest ik 48u wachten dus zo gezegd zo gedaan. Ik kan mijn nummer ingeven in de app, maar ontvang de 6-cijferige code niet. Bijkomend testte ik ook als ik een sms berichtje kon verzenden, maar dit werkte tevens niet. Ook mijn 4G werkt niet, zelfs niet na de stappen te volgen voor het handmatig instellen van het netwerk. Ik ben nu enkele dagen aan het proberen om mijn gsm/simkaart operationeel te krijgen, maar tevergeefs. Ik hoop via deze weg een oplossing te vinden voor mijn probleem.
Met vriendelijke groet
Heb dit ook eens meegemaakt. 1 afspraak met Orange was genoeg om het recht te zetten. Klantendienst is zeer vriendelijk 😊
Hopelijk ben je iets meer met de antwoorden van anderen.
Fijn weekend iedereen!
Bij de klantendienst zijn ze altijd vriendelijk en gedienstig even bellen naar de klantendienst van Orange en ze zeggen wat je moet doen
@Taffelaar goedemorgen het antwoord van @patrick2 gelezen?
Van mij krijg je deze:
Heb je ook al eens gezien of je nog bereik hebt op je oude simkaart van Mobile Vikings? Heb je bericht gehad van Orange dat je nummer actief is bij hun ? Is de nummeroverdracht wel goed verlopen ? Kan je bellen en gebeld worden ?
Allemaal vragen die je je zelf eerst had moeten stellen. Je krijgt namelijk een bevestiging sms van Orange als je gsm nummer is overgezet. Dan zal je bereik weg vallen van Mobile vikings en dan pas kan je de nieuwe simkaart van Orange gebruiken.
Ik stel voor om eerst die dingen eens na te kijken moest dat wel allemaal in orde zijn , dus je oude kaart is niet meer actief en je nieuwe simkaart wel , dan beste de klantendienst bellen of een berichtje sturen naar het webcare team. Het webcare team kan je bereiken via Facebook Messenger , maar je dient een Facebook account te hebben. Eventueel kan je ook sturen via twitter.