annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

5G compatibele telefoon

Topic gestart op: 03-05-22 18h15

Antwoorden: 12 antwoorden

datakiller
Ervaren verkenner

5G compatibele telefoon

Hey,

 

Weet iemand of een telefoon uit duitsland (S20 5G) gecertificeerd is voor het 5G netwerk? Of moet die via Orange gekocht zijn?

 

 

Labels (1)
  • 5G

0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
datakiller
Ervaren verkenner

@patrick2 Ik heb het toestel al, VoLTE en VoWiFi werkt (visual voicemail niet maar van de telefoon is er een poging tot dus vermoedelijk gewoon een bug ergens)

Dus hopelijk werkt 5G ook.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@datakiller 

Maar je weet dat Orange pas is begonnen met het 'activeren' van 5G de uitrol is niet overal dat gaat nog ff duren. Dus als je ergens in de buurt woont waar 5g uitgerold is kan je het eens testen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
datakiller
Ervaren verkenner

Ik kom vaak langs een 5G gebied maar nog geen "provider update" gehad voor 5G, is die nodig? Normaal kreeg je die in april maar mogelijks is de planning uitgelopen? Of je krijgt dat niet tezien en ik heb de update al gehad, dat kan ook.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@datakiller 

Hoe dat precies werkt op een Samsung geen idee eerlijk gezegd. Ik gebruik een iPhone en in moet naar instellingen en info gaan en dan krijg ik een pop-up met daarin te lezen , u heeft een provider update klik op ok of annuleren. 

Bij een Samsung kan dat automatisch zijn of ook een pop-up maar dat weet ik dus niet. Als je kijkt bij je instellingen bij mobiel netwerk zie je dan daar staan dat je 5g aanstaat ? Want je dient dit wel aan te zetten op je toestel anders werkt het zeker niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen