Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-01-25 09h26
ACHTERLIGGENDE DIENSTEN KOMEN AFSPRAKEN NIET NA.
Goededag,
Ik ben ook zeer ontevreden over Orange.
Hier eerst wat tips voor Orange om de Service structureel te verbeteren.
1. Zorg ervoor dat de achterliggende dienst afspraken na komt. Als er afgesproken wordt binnen 48 uur terug te bellen, mailen of SMS-en kom dat dan ook na. Als dat niet nagekomen kan worden laat dit dan binnen 48 uur aan een klant weten en geef aan wanneer er dan wel op teruggekomen wordt.
2. Leidt personeel in de Frontoffice goed op. Dat ze allemaal weten wat de procedures zijn.
3. Elke uiting van ongenoegen is een klacht. Stel een coordinator aan die klachten serieus behandeld. Wat ik nu van de frontoffice te horen krijg is dat een klacht gemaild moet worden en dat dit intern behandeld wordt en je er niks over terug hoort als klant. Zo ga je niet met klachten van klanten om. Ik stel voor. Laat de frontoffice klachten registreren en laat een klachtencoordinator binnen 48 uur contact opnemen met de indiener van de klacht en kom ook met een daadwerkelijke oplossing.
Ik ben zelf al vanaf 18 december 2024 bezig voor vast Internet. Tot op heden heb ik nog geen vast Internet. Ik heb 32 keer gebeld en 2 keer langs de winkel geweest en achterliggende diensten komen de afspraak om binnen 48 uur terug te bellen of iets van zich te laten horen structureel niet na.
Mochten meer klanten klachten hebben over een aansluiting van vast internet of over de service van Orange, dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Een ontevreden aspirant klant