Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-06-18 01h54
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds 08-06 beschikbaar ! Ik bezit volgens de Orange website een compatibel toestel (iPhone X) en een compatibel abonnement (Koala) en toch is de optie niet zichtbaar/beschikbaar in de instellingen ! Nog iemand ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
OPLOSSING :
Provider Update doen (iOS) :
- Instellingen / Algemeen / Info
- Enkele seconden wachten aldaar ! Als er update is verschijnt er een pop-up waarop je moet reageren om te updaten.
- Vervolgens : Instellingen / Telefoon / onder de hoofding 'Gesprekken' : Bellen via WiFi inschakelen
Ik kreeg ook deze pop-up te zien. Orange gecontacteerd, drie kwartier aan de telefoon gehangen en met vijf verschillende support medewerkers gesproken. Niemand die enig idee had waarover het ging... zucht...
Nu doet hij het! Bedankt Orange!
Vandaag ook 4 keer met support gebeld
medewerker 1 : mijn systeem ligt plat ... probeert u het opnieuw-> poging 2 ... zelfde medewerker ... wacht ik zoek het voor u uit ... Orange verbreekt verbinding ...
medewerker 2 : ik zoek het even uit ... hier is uw dossiernummer ... zij gaan u terugbellen ... niet dus ...
medewerker 3 : voWifi ? dus u wilt bellen over wifi ? ... ik ga even wat info opvragen ... resultaat : orange verbreekt verbinding
medewerker 4 : Ah voWifi ... het systeem ligt plat ... probeert u morgen nog eens ...
Achja morgen nog een keertje zeker ... als kers op de taart krijg je meestal zo nog de vraag ... hebt wel het goede toestel of ??.. hebt u wel het goede abonnement ... ??
Op zich een leuk product alleen ... Orange zorg dat het werkt en dat uw medewerkers op de hoogte zijn.
Ik heb alle begrip voor kinderziektes maar een degelijke support zou wel op zijn plaats zijn ...
Alweer een feature dat door Orange gelanceerd wordt en waar slechts een zeer klein gedeelte van de android gebruikers kan van genieten, net zoals Visual Voicemail.
Valt me zwaar tegen van Orange
@delga_tommie : heb je een juiste abonnementsformule ?
https://www.orange.be/nl/hulp/mobiele-telefonie/netwerk-en-dekking/bellen-wifi-en-4g
Gebruiker | Aantal |
---|---|
15 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |