annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eindelijk 5G in België voor iedereen?

Topic gestart op: 11-02-22 12h57

Antwoorden: 17 antwoorden

Lotus-3C
Veteraan verkenner

Eindelijk 5G in België voor iedereen?

Vandaag heeft Orange België een persbericht uitgebracht waarin ze bevestigen met de uitrol van 5G in België te starten met enkele steden waaronder eerst Antwerpen. Dan Gent, de kust, Brugge en Leuven.

Dit zou gelden voor alle abonnementen zonder extra kost. Wel heb je natuurlijk een gsm nodig dat 5G ondersteunt. Bij iPhone is dit vanaf de iPhone 12.

https://corporate.orange.be/en/news-medias/orange-belgium-opens-5g-all-its-postpaid-customers

 

Labels (1)
  • 5G

17 ANTWOORDEN 17
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Lotus-3C @Data_w @patrick2 @@@Vandaag zag ik dat ik 5G had op mijn iPhone maar in de mails wat ik kreeg stond dat niets meer privé was dus alles uitgezet en ook dat ik er moest extra voor betalen .  En zou voor abonnementen gratis zijn . Niet dus hè . Weer op 4G gezet want ging automatisch. 
Tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Begrijp ook niet helemaal wat je er mee bedoeld. Wat bedoel je met prive precies ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Als ik op 5G ga  zegt hij mij dat het niet meer privé is mijn mails dat bedoel ik .Patje dat zegt hij mij .vind ook heel raar ??
Tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Heb ook al 5G gehad op mijn toestel maar heb die melding ook niet gezien. Zet je 5G op automatisch en niet op standaard dat kan misschien de oorzaak zijn maar daar ben ik dus niet zeker van. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen