annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eindelijk 5G in België voor iedereen?

Topic gestart op: 11-02-22 12h57

Antwoorden: 17 antwoorden

Lotus-3C
Veteraan verkenner

Eindelijk 5G in België voor iedereen?

Vandaag heeft Orange België een persbericht uitgebracht waarin ze bevestigen met de uitrol van 5G in België te starten met enkele steden waaronder eerst Antwerpen. Dan Gent, de kust, Brugge en Leuven.

Dit zou gelden voor alle abonnementen zonder extra kost. Wel heb je natuurlijk een gsm nodig dat 5G ondersteunt. Bij iPhone is dit vanaf de iPhone 12.

https://corporate.orange.be/en/news-medias/orange-belgium-opens-5g-all-its-postpaid-customers

 

Labels (1)
  • 5G

17 ANTWOORDEN 17
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Data_w Bedankt alvast voor al je hulp apprecieerde echt  😉🙏

groet u fijne avond  

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Data_w
Ervaren verkenner

Ik denk dat je hiermee de privacy bescherming functie van apple in de mail app zelf bedoeld? Wel raar dat deze dit zegt op 5G, ik heb over laatst in Ekeren ook op 5G gezeten en heb deze melding helemaal niet gekregen. 

Wel heb ik deze melding al een paar keer gekregen als er problemen waren met apple hun privacy functie servers want deze zijn dan ook maar in test fase of als er problemen zijn met het wifi internet of mobiel internet.

Dus ik zou denken dat het ofwel aan apple hun privacy functie servers ligt of aan het feit dat orange hun netwerk aan het upgraden is naar 5G en dat er hier en daar dingen nog wat foutjes hebben….

0 pluimen
Data_w
Ervaren verkenner

Wat bedoel je juist met in de mails dat z enkels meer privé is? Heb je het hier op de service van apple zelf? Want deze is nog in test fase en daar moet je idd een apple plus abo voor hebben voor de private relay functie. Verder heeft dit niets met 5G te maken maar is dit een keuze van de provider zelf. Bij Telenet is dit op de WiFi ook dan wordt deze functie ook uitgeschakeld en veel bedrijfsnetwerken blokkeren deze functie ook.

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Data_w ik ben wel bij Orange en het ging automatisch op 5G dus niet meer op test face hoor . En heb een iPhone 📱.Heb het zelf terug naar 4G voorlopig gezet .wacht tot ik zekerheid heb . Nergens had ik nog iets privé . Sms enz..

Er werd niets geblokkeerd kon zowel 4G gebruiken als 5G . Werd ook vermeld dat vandaag Vrijdag bij Orange 5G ging .

fijne dag nog tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

 

0 pluimen
Data_w
Ervaren verkenner

Helaas is dit volgens orange zelf pas beschikbaar met een volgende IOS update voor de iPhones.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen