Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-12-20 14h31
Antwoorden: 8 antwoorden
Beste,
ik heb problemen met mijn femtocell. Ik woon behoorlijk afgelegen, waardoor ik nooit mobiel bereik heb (ik kan niet bellen of op 4G surfen).
Ik heb de femtocell al enkele keren herstart maar zonder resultaat. De onderste 2 knopjes blijven oranje branden. Ik ben telefonisch niet bereikbaar dus ik kan de klantendienst niet bereiken. Helpen jullie me even verder aub?
Ik heb ook dergelijke problemen met mijn FTC gehad. De klantendienst via messenger gecontacteerd en heb zonder problemen prompt een nieuwe opgestuurd gekregen. De oude mocht ik zelf in de vuilnisbak gooien.
Zodus, geen kosten en prompt verder geholpen. Prima service van Orange.
Veel succes, zou ook voor u moeten lukken. Wel in uw berichtje naar de klantendienst zo nauwkeurig en volledig mogelijk de panne beschrijven.
Nee @Sarahbwns91 Orange heeft geen email adres , beter gezegd niet meer.
Heb je ook al eens een andere internet kabel geprobeerd kan zijn dat er daar een storing in zit.
Hoe heb je de femtocell verbonden is dat rechtstreeks aan de modem ?
Jep, heb ik ook al geprobeerd 😞 hij zit wel aangesloten in een modem van Telenet... TV en internet hier is van telenet, alleen gsm abbo van Orange. Zou het hier aan kunnen liggen?
@Sarahbwns91 nee want onze Femtocell is ook verbonden aan de Telenet modem heb daar ook nog internet en tv. Dus dat gaat het probleem niet zijn.