Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-05-24 10h10
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds gisteren brandt geen enkel lampje nog op mijn modem. Kabels zitten goed en knopje staat op ON. Deze week op 16/05 hebben ze werken "optimalisatie netwerk" gedaan. Op 18/05 SMS gekregen dat werken waren afgelopen. Sindsdien geen WiFi meer. Kabels even uitgetrokken en knopje al eens af en terug aan gezet. Niks helpt 🤷♀️
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Sannekevh goedemiddag, dat is niet fijn.
Telefoneer eens naar nr 5000 of ze je modem willen controleren?
of doe een berichtje via FB-Massenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
@Sannekevh goedemiddag, dat is niet fijn.
Telefoneer eens naar nr 5000 of ze je modem willen controleren?
of doe een berichtje via FB-Massenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Technieker is langsgeweest. Modem kapot en vervangen.
@Sannekevh goedemorgen,
bedankt om ons dat te laten weten, veel plezier verder.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 |