La communauté Tribe évolue ! Une nouvelle version de la communauté arrive très bientôt !
En attendant, vous pouvez toujours lire les contenus, mais il n’est plus possible de vous connecter ni de publier. De belles surprises vous attendent … restez connecté·e !
De Tribe-community verandert. Er komt heel binnenkort een nieuwe versie aan!
Je kunt de inhoud voorlopig nog bekijken, maar inloggen en berichten plaatsen is tijdelijk niet mogelijk. Er staan leuke verrassingen op je te wachten, dus blijf ons zeker volgen!
Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-05-24 10h10
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds gisteren brandt geen enkel lampje nog op mijn modem. Kabels zitten goed en knopje staat op ON. Deze week op 16/05 hebben ze werken "optimalisatie netwerk" gedaan. Op 18/05 SMS gekregen dat werken waren afgelopen. Sindsdien geen WiFi meer. Kabels even uitgetrokken en knopje al eens af en terug aan gezet. Niks helpt 🤷♀️
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Sannekevh goedemiddag, dat is niet fijn.
Telefoneer eens naar nr 5000 of ze je modem willen controleren?
of doe een berichtje via FB-Massenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
@Sannekevh goedemiddag, dat is niet fijn.
Telefoneer eens naar nr 5000 of ze je modem willen controleren?
of doe een berichtje via FB-Massenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Technieker is langsgeweest. Modem kapot en vervangen.
@Sannekevh goedemorgen,
bedankt om ons dat te laten weten, veel plezier verder.