annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen netwerk

Topic gestart op: 19-05-24 10h10

Antwoorden: 3 antwoorden

Sannekevh
Gewaardeerd verkenner

Geen netwerk

OPGELOST

Sinds gisteren brandt geen enkel lampje nog op mijn modem. Kabels zitten goed en knopje staat op ON. Deze week op 16/05  hebben ze werken "optimalisatie netwerk" gedaan. Op 18/05 SMS gekregen dat werken waren afgelopen. Sindsdien geen WiFi meer. Kabels even uitgetrokken en knopje al eens af en terug aan gezet. Niks helpt 🤷‍♀️

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@Sannekevh  goedemiddag, dat is niet fijn.

Telefoneer eens naar nr 5000 of ze je modem willen controleren?

of doe een berichtje via FB-Massenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Josette_0-1715110185645.png

 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Sannekevh  goedemiddag, dat is niet fijn.

Telefoneer eens naar nr 5000 of ze je modem willen controleren?

of doe een berichtje via FB-Massenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Josette_0-1715110185645.png

 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Sannekevh
Gewaardeerd verkenner

Technieker is langsgeweest. Modem kapot en vervangen.

Josette
Wijze
Wijze

@Sannekevh goedemorgen,

bedankt om ons dat te laten weten, veel plezier verder.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen