Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-07-24 15h52
Antwoorden: 1 antwoord
18 juli overgestapt naar nieuw tariefplan. Sinds die dag geen netwerk meer.
Al langsgeweest bij verschillende Orange shops en met de klantendienst contact gehad. Nieuwe Sim gekregen, maar staat nog niet actief. De wijziging in tariefplan lukt niet.
Gelukkig een surf extra card voor in de ipad, zo heb ik toch nog mobiel netwerk op verplaatsing. Maar kan al 1,5 geen mobiele betalingen doen, niet werken, geen it’s me, geen authenticator… gebruiken. Ook ben ik via mijn gewone nummer onbereikbaar. Ik zelf kan ook niemand bellen of smsen. Ik ben 6 jaar trouwe klant en heb al mijn diensten bij Orange. Maar nu geraakt mijn geduld op en niemand kan me helpen…
Je kan eens je gsm toestel herstarten moest dat niet lukken kijk eens of je handmatig een netwerk kan zoeken. Check ook eens via My Orange of je tarief plan daadwerkelijk is omgezet naar het nieuwe en niet dat je nog op je oude zit. Als je de wijziging niet ziet , dus dat het niet aangepast is , dan is of wel alles nog lopende of wel scheelt er iets anders.
In dat geval terug bellen of een berichtje doen via Messenger als je Facebook hebt of wel terug naar een shop gaan.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 |