annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen ontvangst

Topic gestart op: 07-02-22 23h23

Antwoorden: 8 antwoorden

wilfried1987
Gewaardeerd verkenner

Geen ontvangst

Sinds ik ben gaan samen wonen hebben ik geen ontvangst meer in huis (nieuwbouw)

hiervoor nooit problemen gehad . 
nn bijna dagelijks mis ik oproepen en berichten die soms uren later pas melding geven op men gsm , kan orange of Mobistar mij hierbij helpen ?

buitenshuis altijd bereikbaar en komen berichten direct aan 

groeten 

Labels (3)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
wilfried1987
Gewaardeerd verkenner

Als ik dat wist , moest ik deze vraag niet stellen . 
heb deze stappen doorlopen en gedaan zoals aangeraden maar dit helpt niet . Ben nog steeds onbereikbaar in huis , oproepen komen niet binnen .

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@wilfried1987 Als je vast internet hebt moet je contact opnemen met Orange en een femtocell vragen - zie hier onder femtocell Ik ondervind netwerkproblemen thuis: wat kan ik eraan doen? | Orange België

 

Femtocell

De Femtocell versterkt het Orange-netwerk in huis. Zo kan iedereen in het hele huis zorgeloos bellen en sms’en. Je gsm moet 3G-compatibel zijn.

Voordelen op een rijtje

  • Een betere verbinding in huis: bel en sms via het mobiele Orange-netwerk zonder storingen.
  • Tot 4 gebruikers met een mobiel Orange-tariefplan kunnen tegelijk bellen via de Femtocell.
  • Geïnstalleerd in 1, 2, 3: verbind het toestel gewoon met je internetmodem. Na 10 minuten ben je klaar om te bellen!
  • Gratis : er zijn geen extra kosten voor het gebruik van de Femtocell voor Orange klanten.

Hoe bestellen?

Bel 5000 om na te gaan of je in aanmerking komt voor dit toestel

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@wilfried1987 is je toestel al een oudje?

En je vriend of vriendin waarmee je samen woont heeft die last?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
wilfried1987
Gewaardeerd verkenner

Oud ?iPhone 6s 

mijn vriendin heeft base en geen enkel probleem met bereikbaarheid . 

Leden met de meeste pluimen