annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen ontvangst

Topic gestart op: 07-02-22 23h23

Antwoorden: 8 antwoorden

wilfried1987
Gewaardeerd verkenner

Geen ontvangst

Sinds ik ben gaan samen wonen hebben ik geen ontvangst meer in huis (nieuwbouw)

hiervoor nooit problemen gehad . 
nn bijna dagelijks mis ik oproepen en berichten die soms uren later pas melding geven op men gsm , kan orange of Mobistar mij hierbij helpen ?

buitenshuis altijd bereikbaar en komen berichten direct aan 

groeten 

Labels (3)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
wilfried1987
Gewaardeerd verkenner

Als ik dat wist , moest ik deze vraag niet stellen . 
heb deze stappen doorlopen en gedaan zoals aangeraden maar dit helpt niet . Ben nog steeds onbereikbaar in huis , oproepen komen niet binnen .

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@wilfried1987 Als je vast internet hebt moet je contact opnemen met Orange en een femtocell vragen - zie hier onder femtocell Ik ondervind netwerkproblemen thuis: wat kan ik eraan doen? | Orange België

Femtocell

De Femtocell versterkt het Orange-netwerk in huis. Zo kan iedereen in het hele huis zorgeloos bellen en sms’en. Je gsm moet 3G-compatibel zijn.

Voordelen op een rijtje

• Een betere verbinding in huis: bel en sms via het mobiele Orange-netwerk zonder storingen.
  • Tot 4 gebruikers met een mobiel Orange-tariefplan kunnen tegelijk bellen via de Femtocell.
  • Geïnstalleerd in 1, 2, 3: verbind het toestel gewoon met je internetmodem. Na 10 minuten ben je klaar om te bellen!
  • Gratis : er zijn geen extra kosten voor het gebruik van de Femtocell voor Orange klanten.

Hoe bestellen?

Bel 5000 om na te gaan of je in aanmerking komt voor dit toestel

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@wilfried1987 is je toestel al een oudje?

En je vriend of vriendin waarmee je samen woont heeft die last?

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
wilfried1987
Gewaardeerd verkenner

Oud ?iPhone 6s 

mijn vriendin heeft base en geen enkel probleem met bereikbaarheid . 

Leden met de meeste pluimen