Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-08-20 08h38
Antwoorden: 2 antwoorden
@Marjolein goedenavond.
Is intussen jouw probleem opgelost?
Zoja als dan @haelewyn je zou geholpen hebben
gelieve dan even dit topic als opgelost aan te vinken dank u.
Bij 'geen service' is er de simpele raad : zet je toestel eens uit en weer aan. Dat is vaak voldoende om het probleem op te lossen. Je forceert dan een nieuwe verbinding met het netwerk.
Anders : bij prepaid de vraag stellen : heb je herladen , staat er belwaarde op.
Bij facturatie : lijn niet geknipt wegens betalingsprobleem ?
Simkaart proberen in een ander toestel, een andere sim proberen in jouw toestel. Indien sim in ander toestel niet werkt : simkaart vervangen.
Indien jouw simkaart normaal werkt in bv. twee andere toestellen maar niet in dat van jou, dan is er iets mis met je toestel. Maar voor de melding "geen service" is dat minder waarschijnlijk.
Ik geef je maar gewoon de eerste en meest voorkomende oorzaken van 'geen service'.
Dit is een herhaling van mijn advies gisteren op een gelijkaardige vraag.