annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm Recyclen

Topic gestart op: 26-03-22 10h11

Antwoorden: 4 antwoorden

Axel-malysse
Veteraan verkenner

Gsm Recyclen

Recycleren jullie ook kapote gsm´s of niet 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Gregory
Wijze
Wijze

Volgens hetgeen ik lees kun je die in gelijk welke shop kwijt als je een nieuwe koopt Gsm of smartphone inruilen | Orange België

Maar je oude gsm is niks meer waard, weet niet of ze die dan aanvaarden - maar is het proberen waard

Indien niet - naar een inzamel punt

Recyclage van je oude gsm of smartphone: slim en makkelijk | Recupel - Waarom recyclage? Afval sorte...

 

TomB
Orange-werknemer

Beste @Gregory 

"Maar je oude gsm is niks meer waard, weet niet of ze die dan aanvaarden", tuurlijk aanvaarden we deze. Op sommige momenten krijg je een extra recyclage waarde van bijvoorbeeld €10 of meer. (Ideaal als je eens accessoires nodig hebt 😉)

Let wel op indien de gsm schade heeft die een gevaar kan zijn worden deze wel geweigerd. Bijvoorbeeld een batterij die op springen staat of loskomende glasschade.

Bij specifieke acties is er wel soms een beperking van één toestel per aangekocht toestel.
Denk aan de buyback actie van samsung op de recentste S22 reeks waar klanten €100-150 waarde kregen bovenop hun oude gsm.

Groeten,
Tom

Axel-malysse
Veteraan verkenner

Oke bedankt voor je info

Josette
Wijze
Wijze

@Axel-malysse  goedemorgen, als ik er een had zou ik dat doen ja.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen