Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-02-21 08h40
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb onlangs een nieuw toestel met sim ontvangen van Orange, dit met behoud van nummer van Telenet.
Ondertussen is mijn sim kaart bij telenet geblokkeerd doordat ik, helaas, foute pin codes heb ingegeven.
Ik kan me niet aanmelden noch registreren op het mobiele netwerk bij Orange, ook al heb ik 'balkjes van bereik' op mijn toestel...
Van Orange zelf heb ik ook nog geen enkele melding gekregen dat mijn nummer nu actief zou zijn.
Ik kan Orange natuurlijk niet bereiken omdat ik niet kan bellen... Sneu... Is de vierde dag op rij dat ik niet kan bellen noch gebeld worden.
Weet er iemand of er een mogelijkheid bestaat om Orange alsnog te bereiken (ben al bij een shop geweest maar daar vertelde men mij dat ook zij niets kunnen doen voor mij)?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@JPvR goedemorgen jammer dit te lezen, dan is er
echt iets fout gegaan.
Je kan wel via deze weg contact opnemen:
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/
Doe daar een bercihtje via Messenger.
Succes.
Deze krijg je ook nog van mij:
@JPvR goedemorgen jammer dit te lezen, dan is er
echt iets fout gegaan.
Je kan wel via deze weg contact opnemen:
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/
Doe daar een bercihtje via Messenger.
Succes.
Deze krijg je ook nog van mij:
Dank je Josette voor je snelle reactie 😉 Heb reeds een bericht via Messenger gestuurd...
Beste, op welke knop moet ik klikken om een vraag te stellen? Mvg