annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart

Topic gestart op: 11-02-21 11h49

Antwoorden: 2 antwoorden

Patrick-1
Aspirant verkenner

Simkaart

Gisteren overgeschakeld van Proximus naar orange , televisie , internet thuis werken perfect maar ondertussen heeft proximus ook de simkaart gedeactiveerd en zit ik nu zonder mobiele telefoon en internet .

Heb reeds nieuwe orange simkaart geplaatst maar er gebeurd niks , simkaart is nog niet geactiveerd , wie kan helpen 

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@Patrick-1  goedemiddag,

voor jou deze:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Patrick-1  

Een overschakeling van provider naar provider kan minimaal 48 uur in beslag nemen. Dat Proximus je al zonder diensten kan niet goed zijn aangezien je niet geactiveerd bent op het Orange netwerk. 

Dat kunnen dus twee dingen betekenen of de activering bij Orange duurt langer dan voorzien , door eventuele drukte of proximus heeft zonder pardon je diensten afgesloten. 

Ik hoop niet dat je opgezegd hebt bij Proximus want als je dat gedaan hebt ben je je nummer kwijt dan kan deze niet geactiveerd worden bij orange. Heb dit al vaak gezien bij Proximus dat hun nummer zonder enige reden werd stopgezet terwijl er eigenlijk een overdracht moest plaats vinden. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen