Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-02-21 11h49
Antwoorden: 2 antwoorden
Gisteren overgeschakeld van Proximus naar orange , televisie , internet thuis werken perfect maar ondertussen heeft proximus ook de simkaart gedeactiveerd en zit ik nu zonder mobiele telefoon en internet .
Heb reeds nieuwe orange simkaart geplaatst maar er gebeurd niks , simkaart is nog niet geactiveerd , wie kan helpen
@Patrick-1 goedemiddag,
voor jou deze:
Een overschakeling van provider naar provider kan minimaal 48 uur in beslag nemen. Dat Proximus je al zonder diensten kan niet goed zijn aangezien je niet geactiveerd bent op het Orange netwerk.
Dat kunnen dus twee dingen betekenen of de activering bij Orange duurt langer dan voorzien , door eventuele drukte of proximus heeft zonder pardon je diensten afgesloten.
Ik hoop niet dat je opgezegd hebt bij Proximus want als je dat gedaan hebt ben je je nummer kwijt dan kan deze niet geactiveerd worden bij orange. Heb dit al vaak gezien bij Proximus dat hun nummer zonder enige reden werd stopgezet terwijl er eigenlijk een overdracht moest plaats vinden.