Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-10-24 15h11
Antwoorden: 3 antwoorden
Technische service trekt op niks!
Sins vorige week heb ik een probleem.
Nu zijn we al meer dan een week verder ik heb ondertussen al meer dan 10 medewerkers aan de lijn gehad ze zeggen dat de achterliggende dienst ermee bezig is maar de situatie word maar erger.
@Halilcelik goedemiddag,
je kan dat hier wel komen schrijven, maar dan mag je ook uitleggen wat
er precies scheelt!
Ga ik doen.
Ik zoek ook nog een mail waar ik een klachtbrief kan schrijven.
Iemand enige tip?
Dus vorige week maandag heb ik bij de orange shop gevraagd voor een packet wijziging op de 2 bestaande nummer op mijn abonnement. En een nieuwe sim met een nieuwe nummer voor een nieuwe smartfoon.
Nu na anderhalf week is de nieuwe simkaart nog altijd niet actief en 1 van mijn bestaande nummers is deactief.
Ze hebben er een mooie soep van gemaakt.
Weet niet of een klacht je veel zal helpen
Klachten GC_2307006_Abonnement_NL_09.2023.pdf (orange.be)
13. Klachten en geschillen
13.1. Minnelijke schikking
13.1.1. In geval van klachten of van problemen die verband houden met de uitvoering van de Overeenkomst, wendt de Klant zich tot de OrangeKlantendienst.
Orange Belgium nv, Postbus 950, 1140 Brussel
tel.: 02 745 95 00 of gratis met uw Orange Belgium-mobiel
telefoonnummer: 5000
website: http://www.orange.be/contact
13.1.2. Indien de Klant niet tevreden is met het antwoord van de Orange-Klantendienst, kan hij zich richten tot de Ombudsdienst voor Telecommunicatie die
door de bevoegde instanties werd opgericht en waarmee Orange Belgium n.v. een akkoord heeft afgesloten.
Ombudsdienst voor Telecommunicatie, Koning Albert II-laan 8 bus 3, 1000 Brussel
Tel.: 02 223 09 09, fax: 02 219 86 59
Mail: klachten@ombudsmantelecom.be Website: www.ombudsmantelecom.b
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |