annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klacht achterligende dienst

Topic gestart op: 16-10-24 15h11

Antwoorden: 5 antwoorden

Halilcelik
Aspirant verkenner

Klacht achterligende dienst

Technische service trekt op niks!

Sins vorige week heb ik een probleem.

Nu zijn we al meer dan een week verder ik heb ondertussen al meer dan 10 medewerkers aan de lijn gehad ze zeggen dat de achterliggende dienst ermee bezig is maar de situatie word maar erger. 

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Eerst
Aspirant verkenner

Hallo'die achterliggende dienst'' is zo snel en vlug lijk het water naar boven stroomt op een waterval👈😨ik zelf ben al door alle diensten geploeterd toch is activatie precies moeilijk te doen wegens zere vinger om op het knopje te drukken deze service is echt om te lachen en nutteloos,daarstraks heb ik nog eens gebeld mijn telefoon nr gemeld en onmiddelijk gezegd 'Stopl het wordt toch opgenomen dit gesprek?ok indien ik nu om 18 u geen activatie tv heb komen jullie je boel maar terug halen en ga ik bij andere provider,beye en telefoon dicht.Ik ben al klant van toen het nog Mobistar was dus we zijn enkel een nummer geen klant,proficiat,Danny

0 pluimen
Orange_Fiasco
Aspirant verkenner

ACHTERLIGGENDE DIENSTEN KOMEN AFSPRAKEN NIET NA.

Goededag, 

Ik ben ook zeer ontevreden over Orange. 
Hier eerst wat tips voor Orange om de Service structureel te verbeteren.
1. Zorg ervoor dat de achterliggende dienst afspraken na komt. Als er afgesproken wordt binnen 48 uur terug te bellen, mailen of SMS-en kom dat dan ook na. Als dat niet nagekomen kan worden laat dit dan binnen 48 uur aan een klant weten en geef aan wanneer er dan wel op teruggekomen wordt.
2. Leidt personeel in de Frontoffice goed op. Dat ze allemaal weten wat de procedures zijn. 
3. Elke uiting van ongenoegen is een klacht. Stel een coordinator aan die klachten serieus behandeld. Wat ik nu van de frontoffice te horen krijg is dat een klacht gemaild moet worden en dat dit intern behandeld wordt en je er niks over terug hoort als klant. Zo ga je niet met klachten van klanten om. Ik stel voor. Laat de frontoffice klachten registreren en laat een klachtencoordinator binnen 48 uur contact opnemen met de indiener van de klacht en kom ook met een daadwerkelijke oplossing.

Ik ben zelf al vanaf 18 december 2024 bezig voor vast Internet. Tot op heden heb ik nog geen vast Internet. Ik heb 32 keer gebeld en 2 keer langs de winkel geweest en achterliggende diensten komen de afspraak om binnen 48 uur terug te bellen of iets van zich te laten horen structureel niet na. 

Mochten meer klanten klachten hebben over een aansluiting van vast internet of over de service van Orange, dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Een ontevreden aspirant klant

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Halilcelik goedemiddag,

je kan dat hier wel komen schrijven, maar dan mag je ook uitleggen wat

er precies scheelt!

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Halilcelik
Aspirant verkenner

Ga ik doen.

Ik zoek ook nog een mail waar ik een klachtbrief kan schrijven.

Iemand enige tip?

Dus vorige week maandag heb ik bij de orange shop gevraagd voor een packet wijziging op de 2 bestaande nummer op mijn abonnement. En een nieuwe sim met een nieuwe nummer voor een nieuwe smartfoon.  

Nu na anderhalf week is de nieuwe simkaart nog altijd niet actief en 1 van mijn bestaande nummers is deactief. 

Ze hebben er een mooie soep van gemaakt.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen