Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-04-21 10h33
Antwoorden: 5 antwoorden
Hallo,
hoe kan ik een klacht indienen op de klantendienst. Telefonisch al geprobeerd maar dit is rampzalig (zeer klantvriendelijk 😞 )
Ik heb een 6-tal maanden geleden een contract ondertekend voor 2 gsm abonnementen, tv en internet. Tv en internet thuis heb ik ondertussen al opgezegd want de service was rot slecht. De verkoper had mij supersnel internet beloofd thuis en ook overal in huis wifi. Hij zei zelfs dat de installateur daar moest voor zorgen en dit was GRATIS. Daar is het al misgelopen. Wifi was er enkel in de huiskamer. Als ik overal wifi wou moest ik bijbetalen. Dit was niet de afspraak. Daar het internet zeer traag was en ik niet overal wifi had heb ik ondertussen mijn abonnement opgezet en terug overgestapt naar mijn vorige leverancier.
Dus heb ik nu nog enkel twee gsm-abonnementen. En het probleem stelt zich nu bij één van deze abonnement. Abonnement is oen afgesloten met onbeperkt bellen, onbeperkt sms en onbeperkte data. We hebben toen ook gevraagd wat met de data als we in het buitenland verblijven. Geen enkel probleem. Daar ook onbeperkte data zonder extra kosten. Blijkbaar klopt dit niet aangezien we ondertussen aan een verbruik zitten van meer dan 200 euro. Als ik bel naar de klantendienst kunnen ze mij geen antwoord geven hoe het komt dat deze kost al zo hoog is en dat ik mijn factuur moet afwachten. De persoon van de klantendienst was behoorlijk onvriendelijk, arrogant en zeker niet behulpzaam. Ik heb echt mijn buik vol van Orange.
Zeer boze klant
Je zult inderdaad je factuur moeten afwachten, @Bozeklant en kijken in de gedetailleerde factuur.
Wat het buitenland betreft, de data zitten in je abonnement als en slechts als je in zone 1 bent
let_2101004_roamingprices_update_nl_1_19.01.pdf (orange.be)
En let op, als je dicht tegen de grens van vb Zwitserland zit en je gsm schakelt over op het zwitsers netwerk, zit je in zone 2 aan 6 EUR/MB dacht ik
Voor een klacht moet je naar de ombudsman Ombudsman voor Telecommunicatie | Ombudsman
Weet dat als je je klacht daar eenmaal het ingediend, dat alle communicatie via de ombudsman gaat
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 |