Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-02-23 15h30
Antwoorden: 3 antwoorden
Sinds vrijdagochtend (5 dagen dus !) zitten we zonder mobile telefoon.
Echt schandalig!
Een Orange operator zou bij het behandelen van een dossier verkeerdelijk ons telefoonnummer hebben gewist.
Ik heb dagelijks meerdere keren contact gehad met Orange, telkens een 1st line support persoon die amper de mogelijkheid heeft om iets te doen. Elke dag moet ik hetzelfde verhaal herhalen, zelfs al geef ik het dossiernummer door.
Op aanraden van een van de supportengineers zijn we zelfs een nieuwe SIM gaan halen in de Orange store. Nieuwe kaart, zelfde probleem. Het nummer is geschrapt, niet de SIM.
Op Facebook en Twitter reageren ze niet. Ik ben nog braafjes en stuur een private bericht.
Moet ik nu echt publiek op Orange socials posten/quoten om de druk te verhogen?
Iemand tips om Orange 2nd/3rd line te contacteren?
Iemand connecties binnenin Orange?
Intussen zijn we 9 !! dagen verder nog steeds niet opgelost.
Gisteren hebben we dan ook klacht neergelegd bij de ombudsdienst telecommunicatie en Test Aankoop.
Josette, bedankt voor de reply, helaas heb ik via die weg al alle middelen uitgeput.
@chrisc goedenavond, verschrikkelijk om dit te lezen, zou ook flippen.
Maar wij zijn ook klanten hier maar wil je toch even een adres doorgeven.
Ga hier eens kijken als je wil? Maak je keuze.
https://www.orange.be/nl/contact#/