Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-06-20 22h25
Antwoorden: 30 antwoorden
Is nu de 2de keer da dit gebeurd vind da jammer wij moeten op tijd betalen en we hebben een netwerk probleem we zou een keertje niet moeten betalen.en ook ook zeggen sorry mijn bank werkt niet.maar ga opgelost worden.dan zullen ze rap alles afsluiten of een brief sturen om te betalen
Zal wel zijn of ik dreig met mijn geld engens anders te stockeren en dan zeg ik de bank op .Ik ben van principe als he voor een dienst betaald moet ze voor de volle 100 procent hun belofte nakomen. Ik ben een tenslotte een betaalde klant of nie soms.
Ja @Balou ik ben ook een betalende klant dat is normaal en we verwachten allemaal dat het werkt. Maar er kan altijd technisch iets verkeerd gaan. Maar iedereen heeft zijn opvatting daarop he ik bekijk de dingen uit een ander perspectief dat zal denk ik ook verschil maken.
@Balou euh pardon,
niet online met playstation? Is dat zo erg .......... er zijn mensen die veel erger
aan de hand hebben zonder internet die online examen moesten doen op hoger niveau enz.
En dadelijk vragen naar geld, nog eens geld.
Bedenk maar dat de wereld niet alleen bestaat uit wifi, 4G enz bestaat.
Maar een beetje respect voor iedereen die gisteren in die extreme temperaturen
zijn best gedaan heeft om alles zo snel mogelijk te repareren zou niet misstaan hoor.
Het heeft ook géén 2 dagen geduurd een paar uurtjes van een heel mensenleven.
Ik begrijp dat je zegt " een beetje menselijk begrip" voor de storingen zou.....
Als je als betalende klant 3 keer op rij in de maand mei, 4 keer op rij in de maand jullie, om dan nog maar ter zwijgen van de dagelijkse onderbrekingen van 01 uur tot 02 uur , een panne hebt die meer dan een uur duurt, waardoor je geen gsm verkeer, internet of televisie hebt...Wel dan wordt een mens zijn geduld danig op de proef gesteld. Zeker als dan de helpdesk al twee maanden onbereikbaar is......
Kijk ik ben nu twee jaar klant bij jullie en na mijn overstap heb ik meer miserie gehad dan anders.
Als je betaald heb je recht op een service. Die kan dan af en toe haperen en als dit binnen redelijke termijn opgelost is , ok...Maar geen 6 keer in twee maand tijd...Dan mag ik een financiële tegemoetkoming verwachten. Dit vind ik in tijden dat iedereen thuis examens, werk en foto bewerking moet doen niet meer kunnen ...
Ben al een jaar bij Orange voor alles...heb nog niet veel problemen gehad met mijn pakket. Nu op korte tijd paar keer een wifi uitval. Tja ...Dit kan bij iedereen gebeuren.
en ...de klantendienst kan ook beter, maar veranderen doe ik niet want het gras is niet groener op een ander.
Voor mij blijft Orange een goede provider die mij geeft wat ik nodig heb. Goede producten voor een goede prijs.