annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nummer activeren na blokkering

Topic gestart op: 04-03-20 18h16

Antwoorden: 2 antwoorden

rombautc
Aspirant verkenner

Nummer activeren na blokkering

Beste , mijn nummer/lijn is afgesloten wegens het niet kunnen betalen van facturen (2maand) 

nu is deze betaald ( allebei) maar ik kan noh steeds niet bellen/sms’n/4g 

gsm al opnieuw opgestart mazr nog steeds kan ik niets doen. 

iemand een idee hoe of wat? Bedankt alvast 

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
NelsonM
Orange-werknemer

Beste , mijn nummer/lijn is afgesloten wegens het niet kunnen betalen van facturen (2maand) 

nu is deze betaald ( allebei) maar ik kan noh steeds niet bellen/sms’n/4g 

gsm al opnieuw opgestart mazr nog steeds kan ik niets doen. 
 

iemand een idee hoe of wat? Bedankt alvast 

Hallo @rombautc,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

patrick2
Wijze
Wijze

@rombautc  oei dat klinkt niet best. Beste is eens de klantendienst hierover te bellen en vragen of zij de betaling ontvangen hebben, dan bedoel ik alle openstaande facturen. Moest dit zijn dan dienen zij direct uw blokkering eraf te halen.

Let wel op : als u vandaag betaald heeft dan kan het tot max drie werk dagen duren voor ze het geld gekregen hebben ( dit geldt als het gaat van uw bank naar een vreemde bank ) Moest u en Orange dezelfde bank hebben zal de betaling direct de zelfde dag erop staan. 

Heeft u vorige week al betaald zou het al in orde moeten zijn. Nummer 5000 is gratis om te bellen moest het niet lukken bel dan het nummer +32 2 745 95 00 met een ander nummer. Eventueel sturen via messenger kan ook of via Twitter.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen