Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-03-20 18h16
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste , mijn nummer/lijn is afgesloten wegens het niet kunnen betalen van facturen (2maand)
nu is deze betaald ( allebei) maar ik kan noh steeds niet bellen/sms’n/4g
gsm al opnieuw opgestart mazr nog steeds kan ik niets doen.
iemand een idee hoe of wat? Bedankt alvast
Beste , mijn nummer/lijn is afgesloten wegens het niet kunnen betalen van facturen (2maand)
nu is deze betaald ( allebei) maar ik kan noh steeds niet bellen/sms’n/4g
gsm al opnieuw opgestart mazr nog steeds kan ik niets doen.
iemand een idee hoe of wat? Bedankt alvast
Hallo @rombautc,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
@rombautc oei dat klinkt niet best. Beste is eens de klantendienst hierover te bellen en vragen of zij de betaling ontvangen hebben, dan bedoel ik alle openstaande facturen. Moest dit zijn dan dienen zij direct uw blokkering eraf te halen.
Let wel op : als u vandaag betaald heeft dan kan het tot max drie werk dagen duren voor ze het geld gekregen hebben ( dit geldt als het gaat van uw bank naar een vreemde bank ) Moest u en Orange dezelfde bank hebben zal de betaling direct de zelfde dag erop staan.
Heeft u vorige week al betaald zou het al in orde moeten zijn. Nummer 5000 is gratis om te bellen moest het niet lukken bel dan het nummer +32 2 745 95 00 met een ander nummer. Eventueel sturen via messenger kan ook of via Twitter.