Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-07-20 01h39
Antwoorden: 17 antwoorden
Ik heb dus een gloednieuwe simkaart, maar ik kan het niet gebruiken. Je zou denken dat ik direct een vervanging zou krijgen..
Ik ben sinds 01/06 bezig met dit probleem. Ze gingen eerst onderzoeken wat het probleem was en zo nodig een nieuwe sim sturen.
Ofwel 'Ze zijn bezig met uw dossier'.. of 'welke simkaart, waar heeft u die gekocht?' Hupla eens totaal opnieuw vertellen. En 'ze zijn weer bezig met het dossier..' we zijn ruim een maand verder en ik heb niet het gevoel dat ik een vervanging ga krijgen.
Dit zou toch niet kunnen...
Hey mensen, vergeten melden natuurlijk. Ik heb deze in 4 tal functionerende toestellen getest. Nergens een teken van leven. Het is precies alsof het is afgesloten door base. Of gewoon nooit geactiveerd..
@Tiptronic wat heeft Base er mee te maken ? Spreek jij hier over een nummeroverdracht van Base naar Orange en heb je dan je nummer opgezegd ?
Orange* natuurlijk 🙂
@Tiptronic ah oke dacht al 🙂
Base was vroeger Orange hé hier in BE hé
Nadien is Mobistar veranderd in ... Orange ...
Allemaal om het lekker doorzichtig en eenvoudig te houden ...😋
Gebruiker | Aantal |
---|---|
15 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |