annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Online nieuwe simkaart gekocht, geen netwerk.

Topic gestart op: 04-07-20 01h39

Antwoorden: 17 antwoorden

Tiptronic
Ervaren verkenner

Online nieuwe simkaart gekocht, geen netwerk.

Ik heb dus een gloednieuwe simkaart, maar ik kan het niet gebruiken. Je zou denken dat ik direct een vervanging zou krijgen..

 

Ik ben sinds 01/06 bezig met dit probleem. Ze gingen eerst onderzoeken wat het probleem was en zo nodig een nieuwe sim sturen. 

Ofwel 'Ze zijn bezig met uw dossier'.. of 'welke simkaart, waar heeft u die gekocht?' Hupla eens totaal opnieuw vertellen. En 'ze zijn weer bezig met het dossier..' we zijn ruim een maand verder en ik heb niet het gevoel dat ik een vervanging ga krijgen. 

Dit zou toch niet kunnen...

Labels (1)
17 ANTWOORDEN 17
Josette
Wijze
Wijze

@Tiptronic  een goedemorgen, géén leuk verhaal.

Maar misschien kan je hier eens alles goed gaan lezen lees bij welk toestel je hebt android of i-phone, 

en uitproberen wie weet helpt het je.

Wij zijn géén klantendienst maar proberen leden te helpen waar kan.

Moest het niet lukken kom dan even terug.

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Tiptronic
Ervaren verkenner

Zie bijlage voor foutmelding.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tiptronic  steek die simkaart eens in een ander toestel

en kijk eens wat er dan gebeurd?

Heb je naar je instellingen gekeken van je telefoon voor wifi?

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen