Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-07-20 01h39
Antwoorden: 17 antwoorden
Ik heb dus een gloednieuwe simkaart, maar ik kan het niet gebruiken. Je zou denken dat ik direct een vervanging zou krijgen..
Ik ben sinds 01/06 bezig met dit probleem. Ze gingen eerst onderzoeken wat het probleem was en zo nodig een nieuwe sim sturen.
Ofwel 'Ze zijn bezig met uw dossier'.. of 'welke simkaart, waar heeft u die gekocht?' Hupla eens totaal opnieuw vertellen. En 'ze zijn weer bezig met het dossier..' we zijn ruim een maand verder en ik heb niet het gevoel dat ik een vervanging ga krijgen.
Dit zou toch niet kunnen...
@Tiptronic een goedemorgen, géén leuk verhaal.
Maar misschien kan je hier eens alles goed gaan lezen lees bij welk toestel je hebt android of i-phone,
en uitproberen wie weet helpt het je.
Wij zijn géén klantendienst maar proberen leden te helpen waar kan.
Moest het niet lukken kom dan even terug.
Succes.
@Tiptronic steek die simkaart eens in een ander toestel
en kijk eens wat er dan gebeurd?
Heb je naar je instellingen gekeken van je telefoon voor wifi?