annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telefoonnummer

Topic gestart op: 23-03-25 19h18

Antwoorden: 2 antwoorden

ijsfrappe
Rekruut scout

Telefoonnummer

OPGELOST

Hoi! 

Ik ben Nederlandse vrouw en wordt op dit moment gestalkt en bedreigd door een Belgisch nummer met deze provider. Is het mogelijk om de naam van het desbetreffende nummer te achterhalen, zodat ik hiermee naar de politie kan? 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Ervaren genezer

Dag @ijsfrappe ,

Dit is een forum met enkel klanten, geen medewerkers.

Echter kan ik reeds dit meegeven, geen enkele provider zal dit doen. Dergelijke gegevens worden enkel op vraag van de rechter vrijgegeven. Je moet dus de politie op de hoogte stellen, die gaan dan bekijken hoe "erg" de zaak is en via de rechter een bevel uitsturen naar de desbetreffende provider om de gegevens van de persoon te achterhalen. 

Het beste wat je kunt doen is je gesprekgeschiedenis bijhouden wanneer deze persoon je opbelt of de sms'en bewaren die je ontvangt om dit voor te leggen aan de politie.

Edit: @Josette ; mijn scherm om te antwoorden stond reeds open nog voor je geantwoord had. Dus ik zag jouw bericht pas nadat mijn antwoord verzonden was (voor ik weer een opmerking van je krijg 😉). Ik was ondertussen met andere dingen bezig geweest, niet dat ik een half uur nodig heb om een bericht te typen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Pletse
Ervaren genezer

Dag @ijsfrappe ,

Dit is een forum met enkel klanten, geen medewerkers.

Echter kan ik reeds dit meegeven, geen enkele provider zal dit doen. Dergelijke gegevens worden enkel op vraag van de rechter vrijgegeven. Je moet dus de politie op de hoogte stellen, die gaan dan bekijken hoe "erg" de zaak is en via de rechter een bevel uitsturen naar de desbetreffende provider om de gegevens van de persoon te achterhalen. 

Het beste wat je kunt doen is je gesprekgeschiedenis bijhouden wanneer deze persoon je opbelt of de sms'en bewaren die je ontvangt om dit voor te leggen aan de politie.

Edit: @Josette ; mijn scherm om te antwoorden stond reeds open nog voor je geantwoord had. Dus ik zag jouw bericht pas nadat mijn antwoord verzonden was (voor ik weer een opmerking van je krijg 😉). Ik was ondertussen met andere dingen bezig geweest, niet dat ik een half uur nodig heb om een bericht te typen.

Josette
Wijze
Wijze

@ijsfrappe  een goedenavond.

Ben je wonende in ons landje of in Nederland?

In ons landje , dan kan je via de politie dat laten nakijken.

Persoonlijk kan niemand dat doen volgens mij.

Je kan hem ook blokkeren dan heb je er ook géén last meer van. 

Sterkte en succes.

2025.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Leden met de meeste pluimen