Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-10-24 13h30
Antwoorden: 18 antwoorden
Hoi,
Kan er iemand mij raad geven. Op mijn gsm zijn er multi media aankopen gebeurt. Ik heb hiervoor geen toelating gegeven. De klantendienst van Orange vraagt mij dit te bewijzen. Hoe kan ik bewijzen dat ik niks heb besteld.
Hoe in fout gegaan. Gelieve te verduidelijken.
De aankopen zijn geblokkeerd, heb niks ontvangen. Blokkering van aankopen geblokkeerd sinds 2022. Dus waar ben ik in de fout gegaan
Beste Josette niemand is aan mijn gsm geweest. Hoop dat je zoiets niet meemaakt vraag me dan af wat u reactie zal zijn. Iedereen kan fouten maken jij, ik iedereen. Ik beschuldig orange en vraag raad. Zelfs Orange begrijpt het niet aangezien alles geblokkeerd is en nooit is opgeheven.
Beschuldig Orange niet want ze proberen me te helpen op alle mogelijke manieren.
Ik bedankt Orange hiervoor
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |