Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-10-24 13h30
Antwoorden: 18 antwoorden
Hoi,
Kan er iemand mij raad geven. Op mijn gsm zijn er multi media aankopen gebeurt. Ik heb hiervoor geen toelating gegeven. De klantendienst van Orange vraagt mij dit te bewijzen. Hoe kan ik bewijzen dat ik niks heb besteld.
Moi aussi.
Voor we hier naar iedereen gaan wijzen even verduidelijken.
Jij geeft aan dat er aankopen gedaan zijn in het buitenland via multimedia aankopen. Je zegt dat deze optie is geblokkeerd bij Orange , dus je kan niks aankopen zoals je ons zegt.
Maar wat staat er op je factuur ? wat heb je aangekocht ? waar heb je het aangekocht want het buitenland is groot ? hoe laat heb je het aangekocht ? Dat moet dan allemaal op je gedetailleerde factuur staan.
Beste,
Ik heb alle gegevens van de aankoop in mijn bezit. Orange wacht op de afsluiting van de factuur. Vermoedelijk gaan ze dan overgaan tot een creditnota omdat het technisch niet kan een aankoop te doen en dit is toch gebeurt. Ik beschuldig niemand.
Ben al sinds het begin klant bij Orange en nog nooit een probleem gehad.
Ooit zelf een fout gemaakt en stond vol verwondering dat de klantendienst dit niet aanrekende. Dus geen klachten van Orange.
Oké dus er is nog geen factuur en geen zekerheid dat het is aangekocht.
Welke gegevens heb jij dan in je bezit ? Zijn dat gegevens op je gsm waarop dat staat ?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 |