annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met verbinding in en rondom huis

Topic gestart op: 19-11-20 06h54

Antwoorden: 7 antwoorden

Luvlektrik
Ervaren verkenner

Probleem met verbinding in en rondom huis

OPGELOST

Dag beste stamleden! Ik zou even de tijd willen nemen om het probleem dat ik thuis ervaar voor te leggen en hopelijk kent iemand een goede oplossing. Sedert één jaar zijn mijn vrouw en ik verhuisd naar het prachtige groene Zutendaal. 

Huisje was perfect in orde met de juiste aansluitingen voor onze provider. Het enige probleem is dat ons huis en de huizen rondom ons in een soort van 'gat' zitten, waardoor we heel slecht bereik binnen- en buitenshuis hebben. (schommelt buiten tussen Edge en Hsdpa) We hebben van één van de buren vernomen dat hier in de straat jaren geleden hard geprotesteerd is tegen een nieuwe mast. (🤦🏼‍♂️) Is er een manier om goed bereikbaar te zijn in en om ons huis? Ik ben hierin helaas een leek en hoop dat jullie me verder kunnen helpen met dit probleem. 

Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Luvlektrik

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Josette
Wijze
Wijze

@Luvlektrik  goedemorgen,

je kan misschien even bij deze linken gaan lezen?

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Optimaliseer-jouw-internet/m-p/69722

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Je-wifi-kanaal-aanpassen-om-je-wifi-te-o...

Als je dit niet vooruit helpt kom dan even terug?

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Luvlektrik
Ervaren verkenner

@Josetteis niet echt een oplossing voor het probleem dat ik ervaar. Het gaat echt louter om de telefonische verbinding. Momenteel moet ik ook buiten gaan staan om een goed telefoongesprek te kunnen voeren en zelfs daar gaat het moeilijk door slecht bereik.

Luvlektrik
Ervaren verkenner

Dag @Josette , ik neem het straks eens door. Dankjewel!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen