annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Registreren herlaadkaart onmogelijk

Topic gestart op: 09-12-22 11h29

Antwoorden: 1 antwoord

Sakke99
Rekruut scout

Registreren herlaadkaart onmogelijk

Hey, 

 

Begin deze week heb ik een herlaadkaart aangekocht bij de Orange shop Wilrijk.

Ik wou deze onmiddellijk in gebruik nemen maar er was een storing in het registratiesysteem en moest het de dag erna thuis doen.

Ik ben nu al 4 dagen bezig met het proberen te registreren van de kaart maar ik krijg steeds een foutmelding. Alle gegevens van  de ID worden ingelezen, ik kan mijn GSM en mailadres ingeven maar na het valideren krijg ik een foutmelding.

Meerdere keren klantendienst proberen te bereiken die mij doorverwijzen naar de site om te registreren. Verschillende browsers getest en op verschillende computers maar het werkt gewoon weg NIET.

Indien dit systeem niet op punt staat moet Orange ook stoppen met de verkoop van nieuwe herlaadkaarten.

 

Mvg

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Sakke99 

Als er een probleem is kan gebeuren dan zullen ze dit wel oplossen. Maar natuurlijk als je de enige bent die dit ervaart kan het ook bij jezelf liggen. Eens de cashe en cookies legen , eens een andere browser proberen die oplossing kan je dan ook al proberen. 

Moest het echt niet lukken dan naar de shop en daar alles in orde laten brengen dan is je probleem ook verholpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen