Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-23 09h08
Antwoorden: 5 antwoorden
Mijn simkaart werd op 25/12 zonder enige verwittiging gedeactiveert . Ik heb de hulplijn gebeld en deze lieten me om nieuwe sim gaan in de shop . Ik ben vorig jaar nog 2x gebeld door orange om te zeggen dat het nog niet in orde is en sindsdien niks meer ... zit al week zonder telefoon en hoor niks meer van orange .
Ik heb dus exact hetzelfde voor!
Op 26/12 werd mijn sim gedeactiveerd en loopt er een onderzoek naar fraude. Iedere keer als ik bel krijg ik geen verdere info. Laat staan een oplossing.
Hééééél frustrerend!!!!!
@kawanneke , misschien is dit toeval ofwel is er serieus iets mis met hun computersysteem. Hier werd de tv opgezegd op 25/12 hetgeen ik niet heb. Ik heb sedert begin dit jaar een Love Duo. En nu moet ik de toestellen terugsturen, die ik dus ook niet heb.
En waarom is je simkaart gedeactiveerd ?
Meestal is dit niet zonder reden , komt meestal als je de factuur al een tijdje niet meer betaald hebt. Kijk dus zeker na of je al je facturen betaald hebt. En dan bedoel ik niet de laatste factuur kan ook zijn dat er ergens eentje gemist is van een maand geleden of twee maanden gelden. Je zou dan ook een verwittiging moet hebben.
Hey patrick , het was volgens de operator voor fraude , alle facturen eijn altijd op tijd betaald.maar verder weet ik van niks en laat men me in het ongewisse
Gebruiker | Aantal |
---|---|
14 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |