annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte verbinding

Topic gestart op: 21-08-20 23h24

Antwoorden: 17 antwoorden

ValkieTine
Gewaardeerd verkenner

Slechte verbinding

De laatste tijd is het voor te janken. Ben al jaren klant maar ik word regelmatig gewoon uit gesprekken  gegooid. Zeer jammer wanneer je aan de telefoon hangt omwille van spoedgevallen. Zo gaat kostbare tijd verloren. Zowel internet als verbinding om te bellen zijn zowel binnen als buiten om te janken. Mijn telefoon is van januari. Mijn vriend heeft zelfde abonnement,  zelfde gsm en heeft dit probleem niet. We hebben beide al gebeld met de klantendienst en blanco simkaarten gaan halen nog niet opgelost. Door de het netwerk probleem is zelfs onze sterke wifi van in huis soms een ramp.  Los dit op of geef me de gouden tip om het op te lossen

17 ANTWOORDEN 17
patrick2
Wijze
Wijze

@ValkieTine  het zou dus wel een toestel probleem kunnen zijn. Je kan eens je simkaart verwisselen en de gsm doen van je vriend en dan eens kijken of het hetzelfde ervaart. Kijk ook na of je vriend bellen over wifi aan heeft staan en of jij dat ook hebt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


ValkieTine
Gewaardeerd verkenner

Dit hebbe we al gedaan. Zelfde probleem bij mijn abonnement. Vandaar nieuwe blanco sim kaarten en nog niet opgelost.

haelewyn
Leidende verkenner

Je zou kunnen overschakelen naar 2G omdat dat de sterkste technologie is (over het algemeen) om mee te bellen van binnen.
Geef eventueel eens door hoeveel dbm ontvanststerkte je haalt van het netwerk op 2G, 3G, 4G.
Daarvoor moet je dan wel een app downloaden eerst, om dat te zien.
Bijvoorbeeld : Network signal info.
Probeer tijdens een gesprek niet van de ene kamer naar de andere te lopen bij wijze van test.
De ene kamer kan slechtere ontvangst hebben dan de andere. Het passeren van betonnen barrieres kan de ontvangst slechter maken.

Heeft je vriend op dezelfde plaats met hetzelfde toestel en abonnement geen problemen ? Dan ligt het niet aan het netwerk..
Werkt het op 2G even slecht als je belt op een plaats waar goede ontvangst is en terwijl je niet het hele huis rondloopt ?
Dan moet je toch gaan vermoeden dat er wat mis is met je toestel.

Leden met de meeste pluimen