- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bellen via wifi werkt niet
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bellen via WIFI werkt niet met alle abonnement-formules van Orange.
Ik had zelf “Dolfijn” en pas bij overschakeling naar “Go Light” werkte - na een paar dagen - “Bellen via WIFI”.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@adekerpel daar wil ik toch even een kleine rechtzetting van doen.
Bellen via Wifi werkt ook met de oude abonnementen.
Je wifi-netwerk (VoWiFi)
Je profiteert automatisch en zonder extra kosten van bellen via wifi als je een compatibele smartphone en tariefplan hebt. Bellen via wifi is wel enkel mogelijk in België .
- De laatste software dient wel geïnstalleerd te zijn: volg deze stappen om je smartphone te updaten.
- De volledige lijst met compatibele tariefplannen:
Alle tariefplannen met 4G-toegang zijn compatibel: Koala, Dolfijn, Panther, Arend, Arend Premium, Kolibrie Smartphone, Koala Smartphone, Dolfijn Smartphone, Panther Smartphone, Arend Smartphone, Arend Premium Smartphone, Cheetah, ...
En natuurlijk onze nieuwe GO-abonnementen
Waarschijnlijk heb je nu pas de update gekregen van jou toestel waardoor het nu pas werkt. Want niet alle fabrikanten ondersteunen dit of als de fabrikant het wel ondersteund is het nog niet gezegd dat Orange ook daadwerkelijk de uitrol kan en mag doen. Alles is in samenspraak met de fabrikant en die moeten dat vrijgeven.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo Patrick,
Bedankt voor je toelichting. Ik had altijd al een iPhone, momenteel SE, daarvoor iPhone 6 en had lange tijd Dolfijn (sinds eind 2017). Nu ik er over nadenk ben ik niet zeker dat ik in het verleden niet een keer een update heb gekregen en die misschien heb geweigerd.
In lek geval werkt het nu met mijn nieuwe formule, zonder dat ik enige update heb gezien of heb moeten aanvaarden. Kan het zijn dat - als je verandert van formule - opnieuw provider updates worden gestuurd die dan ongemerkt zouden doorgegaan zijn?
Vriendelijke groeten,
André
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@adekerpel nee dus wat gebeurd er :
Je had een Iphone en als VoWifi en VoLte beschikbaar wordt op je simkaart , want meer is dat niet , dan dien je te gaan naar - instellingen - algemeen - informatie. Dan even wachten en dan krijg je de melding uw provider heeft een update uitgebracht en voila dan is de technologie beschikbaar.
Nu ben je naar een ander tarief plan gegaan dus technisch was en is alles al actief op je simkaart je krijgt niet nog eens die update want het werkt. Maar waarschijnlijk heb je of die boodschap gemist of heb je die boodschap geweigerd want dat kan ook.
