annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte verbinding

Topic gestart op: 21-08-20 23h24

Antwoorden: 17 antwoorden

ValkieTine
Gewaardeerd verkenner

Slechte verbinding

De laatste tijd is het voor te janken. Ben al jaren klant maar ik word regelmatig gewoon uit gesprekken  gegooid. Zeer jammer wanneer je aan de telefoon hangt omwille van spoedgevallen. Zo gaat kostbare tijd verloren. Zowel internet als verbinding om te bellen zijn zowel binnen als buiten om te janken. Mijn telefoon is van januari. Mijn vriend heeft zelfde abonnement,  zelfde gsm en heeft dit probleem niet. We hebben beide al gebeld met de klantendienst en blanco simkaarten gaan halen nog niet opgelost. Door de het netwerk probleem is zelfs onze sterke wifi van in huis soms een ramp.  Los dit op of geef me de gouden tip om het op te lossen

17 ANTWOORDEN 17
ValkieTine
Gewaardeerd verkenner

Vast internet wel ja. 

Mobiel natuurlijk orange. Dit is nooit een probleem geweest. Maar zelfs buitenshuis heb ik soms dat ik op edge zit en mn vriend op 4g. Binnen heb ik 0 netwerk en mn vriend 4streepjes. Dus ik heb geen idee meer wat te doen. Naar de shop gaan is ook al gebeurd. 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ValkieTine  bellen via wifi , VoWifi , werkt niet bij Proximus die ondersteunen dat niet dus moet je niet achter zoeken. Het netwerk is goed anders heeft je vriend ook slecht bereik natuurlijk. Maar wissel eens je simkaart en zie of het toestel gebonden is. Proberen kan geen kwaad en als blijkt dat je dan in eens goed bereik hebt ligt het aan je toestel. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

"""" Door de het netwerk probleem is zelfs onze sterke wifi van in huis soms een ramp. Los dit op of geef me de gouden tip om het op te lossen""""

Welk internet gebruik je  ? Met Flybox ?

Als je gewoon belt met je gsm en geen VOwifi gebruikt is de binneninstallatie van internet / wifi niet van belang.

Zoals ik al zei, maar ik herhaal het maar nog eens :    De goede oude 2G is nog altijd vaak het beste om te bellen. Maak er gebruik van..

ValkieTine
Gewaardeerd verkenner

Wij hebben proximus de tablet, andere zelfde toestel even goed en laptop hebben geen probleem met de wifi. Enkel het mijne. Zelfs sommige apps krijg ik niet geopend.

0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @ValkieTine 

Staat er bovenaan een icoontje van VoLte?

Schakel dit eens uit.

Android: Instellingen > verbindingen > mobiel netwerk > opties mobiele data > Bellen via 4g uitzetten

Ios: Instellingen > Mobiel Netwerk > mobiel abonnement > Gesprekken en data

Ik heb namelijk de indruk voornamelijk bij Samsung toestellen dat indien deze optie aan staat dat men na enkele minuten in een gesprek wegvalt. Ik heb er zo al een 20tal in de winkel gehad.

Indien dit niet werkt, simkaart in een andere gsm steken en testen. Werkt dit nog steeds niet best een nieuwe simkaart laten activeren. Werkt dit wel best eens naar het toestel laten kijken.

Groeten,
Shop medewerker
Tom

Leden met de meeste pluimen