Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-08-20 23h24
Antwoorden: 17 antwoorden
De laatste tijd is het voor te janken. Ben al jaren klant maar ik word regelmatig gewoon uit gesprekken gegooid. Zeer jammer wanneer je aan de telefoon hangt omwille van spoedgevallen. Zo gaat kostbare tijd verloren. Zowel internet als verbinding om te bellen zijn zowel binnen als buiten om te janken. Mijn telefoon is van januari. Mijn vriend heeft zelfde abonnement, zelfde gsm en heeft dit probleem niet. We hebben beide al gebeld met de klantendienst en blanco simkaarten gaan halen nog niet opgelost. Door de het netwerk probleem is zelfs onze sterke wifi van in huis soms een ramp. Los dit op of geef me de gouden tip om het op te lossen
Hier idem. Al de modem uitgeschakeld, zelfs uit het stopcontact getrokken, gereset...
Steevast is de verbinding ontzettend traag en 's nachts al helemaal. Ik ben een slechte slaper en kijk Netflix of YouTube, geen verbinding. Dan maar op 4g kijken... trouwens voor facebook hetzelfde. Meestal is het het enigste wat werkt wanneer het slechte verbinding is, maar zelfs dit werkt niet meer op bepaalde tijdstippen...
En neen het heeft niets te maken met de afstand tot de modem. Zelfs naast de modem geen en/of slechte verbinding...
Rest mij nog 1 mogelijkheid en dat is bellen... maar dan is het opnieuw met modem uittrekken en controle op afstand... vraag me af of het ditmaal gaat werken...
Eventueel een technieker laten komen bellen naar orange om eens te komen kijken kan van alles zijn waar het aan ligt. Mss iets aan de modem of mss een wifi booster...of aan je gsm zelf ?
Zal maandag nog een bellen.
@ValkieTine heb je internet bij Proximus ?