annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Trage verbinding

Topic gestart op: 29-01-21 12h26

Antwoorden: 5 antwoorden

isaacp14
Aspirant verkenner

Trage verbinding

Sinds kort zijn wij van Telenet naar Orange overgeschakeld. Bij Telenet had ik nooit echt problemen met de verbinding, maar bij Orange gaan veel meer dingen traag. Ik heb moeite met het volgen van online lessen, het online spelen van games gaat ook niet vlot. Ik heb een snelheidstest afgelegd en terwijl de downloadsnelheid heel erg hoog was, was de uploadsnelheid abnormaal laag. Hoe kan ik dit het best aanpakken?

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@isaacp14  

kan je ons ook informatie geven hoe je dan bent verbonden aan je netwerk ? gebruik je eventueel een eigen router of een Powerline of een accespoint ? Wat zijn je snelheden voor downloaden en uploaden op dit moment ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
isaacp14
Aspirant verkenner

Ik ben draadloos verbonden met een WiFi mesh van Orange zelf. De downloadsnelheid is 98 Mbps en de uploadsnelheid is 3Mbps.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@isaacp14  

Je download zelf is dus heel goed dat kan niet beter , als je op een lijn van 100 Mbps zit. Je upload daarin tegen is te laag die moet hoger zijn. Je kan altijd eens proberen de mesh te herstarten dat kan een optie zijn. 

Je hebt het ook over online gaming en wat voor game console gebruik je dan? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
isaacp14
Aspirant verkenner

Het herstarten heeft al wat geholpen maar ik heb gemerkt dat na een tijdje het dan weer trager begint te worden. De console die ik gebruik is de playstation 4

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen