Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-09-20 17h28
Antwoorden: 8 antwoorden
Hallo
Gisteren mijn abonnement veranderd naar een ander tarief bij orange.
Sinds gisteren heb ik geen netwerk meer. Al via messenger gestuurd naar orange. Maar geen antwoord.
En bellen kan ik natuurlijk niet zonder netwerk.
Gsm al een paar keer terug opgestart en ook sim al eens uitgehaald. Niets werkt...
Help aub?
Via technische dienst kunnen ze je ook helpen maar dan moet je het geluid op zetten dat je hen kan horen helpen ze je stap voor stap veel succes verder
Misschien toch even naar de winkel van Orange gaan doen het gratis voor jou .En anders probeer nogmaals heb je wel goed ingesteld bij instellingen uw WiFi verbinding .
Probeer eens via een anders gsm orange te contacteren misschien dat ze je dan helpen
Je hebt toch niet per vergissing bij de omwisseling / aanvraag van abo (automatisch) een nieuwe sim kaart aangevraagd?
Ik zou zeggen, bel eens met iemand anders zijn foon, of ga eens tot aan een shop. Daar zullen ze u zeker kunnen voorthelpen, al was het maar duidelijkheid over de stand van zaken.