annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netwerk

Topic gestart op: 03-09-20 17h28

Antwoorden: 8 antwoorden

Marieke1
Aspirant verkenner

Netwerk

Hallo

Gisteren mijn abonnement veranderd naar een ander tarief bij orange. 

Sinds gisteren heb ik geen netwerk meer. Al via messenger gestuurd naar orange. Maar geen antwoord.

En bellen kan ik natuurlijk niet zonder netwerk.

Gsm al een paar keer terug opgestart en ook sim al eens uitgehaald. Niets werkt...

Help aub? 

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Tinneke2
Aspirant sjamaan

Via technische dienst kunnen ze je ook helpen maar dan moet je het geluid op zetten dat je hen kan horen helpen ze je stap voor stap veel succes verder 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

Misschien toch even naar de winkel van Orange gaan doen het gratis voor jou .En anders probeer nogmaals heb je wel goed ingesteld  bij instellingen uw WiFi verbinding .

0 pluimen
omer_hosaf
Aspirant verkenner

Probeer eens via een anders gsm orange te contacteren misschien dat ze je dan helpen

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Marieke1 

Je hebt toch niet per vergissing bij de omwisseling / aanvraag van abo (automatisch) een nieuwe sim kaart aangevraagd?

Ik zou zeggen, bel eens met iemand anders zijn foon, of ga eens tot aan een shop. Daar zullen ze u zeker kunnen voorthelpen, al was het maar duidelijkheid over de stand van zaken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen