annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Valorant ping

Topic gestart op: 25-07-23 12h43

Antwoorden: 9 antwoorden

Demox
Aspirant verkenner

Valorant ping

Dus ik ben al een week heen en weer aan het gaan met Riot support voor dit probleem. 

Demox_3-1690281518956.png

Waarschijnlijk gaat er gezegd worden dat 30-60ms niet slecht is maar ik heb constant packetloss, ben al een tijdje een vpn-trial aan het gebruiken en de resultaten zijn veel beter maar die trial is ook bijna voorbij.

En na alle "fixes" kwamen ze met een soort oplossing maar ik weet niet wat ik ermee moet doen. Na dat ik mijn ping plotter doorgaf vroegen ze aan mij dit. 

Demox_2-1690281001919.pngDemox_0-1690280838842.png

 

 

 

 

is het mogelijk om een re route te vragen ? hoe ga ik verder in dit ?

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Demox
Aspirant verkenner

Gaat iets van nut hebben om te bellen naar orange met dit probleem?

0 pluimen
QuinnFX
Ervaren verkenner

Je kan het altijd proberen maar ik denk dat de average customer support helpdesk medewerker hier niets vanaf gaat weten. Het gaat hier net ietsje te technisch denk ik. Als je het toch probeert, laat weten wat ze te vertellen hadden! Ik ben eventueel van plan om een discord server op te starten waar alle mensen met dit probleem even samen kunnen zitten en samen kunnen debuggen/brainstormen want op dit fora heb ik het idee dat het niet zo vlotjes gaat, beetje een brak systeem 😛

0 pluimen
Demox
Aspirant verkenner

Ha! zeker en discord zou wel leuk zijn tot nu toe de tijdelijke oplossing is een vpn ik zal morgen of eventueel vandaag al bellen en laten weten wat ze zeggen

0 pluimen
QuinnFX
Ervaren verkenner

Heb ondertussen de server aangemaakt en heb op andere posts al gelezen dat ze al telefonisch contact hebben gemaakt en het probleem vermeld met verwijzing naar de posts op dit forum.

https://discord.gg/5aYJHU63Af

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Er is momenteel een algemeen probleem, andere gebruikers zitten in een vergelijkbare situatie, zie bvb deze topic: https://community.orange.be/t5/Netwerk-en-Veiligheid/MS-lag-bij-spelen-League-of-Legends/td-p/146621 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen