Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-07-23 12h43
Antwoorden: 9 antwoorden
Dus ik ben al een week heen en weer aan het gaan met Riot support voor dit probleem.
Waarschijnlijk gaat er gezegd worden dat 30-60ms niet slecht is maar ik heb constant packetloss, ben al een tijdje een vpn-trial aan het gebruiken en de resultaten zijn veel beter maar die trial is ook bijna voorbij.
En na alle "fixes" kwamen ze met een soort oplossing maar ik weet niet wat ik ermee moet doen. Na dat ik mijn ping plotter doorgaf vroegen ze aan mij dit.
is het mogelijk om een re route te vragen ? hoe ga ik verder in dit ?
Gaat iets van nut hebben om te bellen naar orange met dit probleem?
Je kan het altijd proberen maar ik denk dat de average customer support helpdesk medewerker hier niets vanaf gaat weten. Het gaat hier net ietsje te technisch denk ik. Als je het toch probeert, laat weten wat ze te vertellen hadden! Ik ben eventueel van plan om een discord server op te starten waar alle mensen met dit probleem even samen kunnen zitten en samen kunnen debuggen/brainstormen want op dit fora heb ik het idee dat het niet zo vlotjes gaat, beetje een brak systeem 😛
Ha! zeker en discord zou wel leuk zijn tot nu toe de tijdelijke oplossing is een vpn ik zal morgen of eventueel vandaag al bellen en laten weten wat ze zeggen
Heb ondertussen de server aangemaakt en heb op andere posts al gelezen dat ze al telefonisch contact hebben gemaakt en het probleem vermeld met verwijzing naar de posts op dit forum.
Er is momenteel een algemeen probleem, andere gebruikers zitten in een vergelijkbare situatie, zie bvb deze topic: https://community.orange.be/t5/Netwerk-en-Veiligheid/MS-lag-bij-spelen-League-of-Legends/td-p/146621
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |