- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Valorant ping
Dus ik ben al een week heen en weer aan het gaan met Riot support voor dit probleem.
Waarschijnlijk gaat er gezegd worden dat 30-60ms niet slecht is maar ik heb constant packetloss, ben al een tijdje een vpn-trial aan het gebruiken en de resultaten zijn veel beter maar die trial is ook bijna voorbij.
En na alle "fixes" kwamen ze met een soort oplossing maar ik weet niet wat ik ermee moet doen. Na dat ik mijn ping plotter doorgaf vroegen ze aan mij dit.
is het mogelijk om een re route te vragen ? hoe ga ik verder in dit ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Heb het zelfde probleem als ik minecraft speel.
eerst 15ms toen overgestapt naar orange en het is nu 25ms.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Helaas geen verandering in ping/ms wel geen packet loss meer
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Zero5 heeft ook op mijn ticket geantwoord, hij weet dus dat er problemen zijn maar waarschijnlijk niet dat we beiden bij Orange zitten. Ik stel voor dat je de post volgt die Pletse heeft gelinkt hieronder.
